29 Haziran 2009

Dicle Üniversitesi Öğretim Elemanı Alım İlanı

DİCLE ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN

"Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik" uyarınca öğretim elemanı alınacaktır.

1-Adayların ilanda başka bir koşul belirtilmemişse, başvuruların Bölüm/Anabilim Dalının lisans veya

Yüksek lisans programlarından mezun olduğuna dair belge getirmeleri zorunludur.

2-Adayların başvuru dilekçesi, fotoğraf, ALES Belgesi ( En az 70 (yetmiş) puan almış olmak), CV Lisans diploması örneği (yurtdışından alınmış diplomaların Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca onaylanmış denklik belgesi), yabancı dil belgesi (Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezince yapılan KPDS veya ÜDS den en az 50 (elli) puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen bir sınavdan bu puan muaddili bir puan aldığına ilişkin belge), varsa yüksek lisans belgesi ile son başvuru tarihine kadar ilgili Fakülte Dekanlıklarına başvurmaları gerekmektedir.

3-Adaylar sadece bir alana ilişkin başvuruda bulunabileceklerdir.

4-İlan edilen alanlara, belirtilen kadro dereceleri itibariyle atanabilecekler başvuracaktır.

5-Hizmet belgesi (halen bir kamu kurumunda çalışmakta olanlar ile ayrılmış olanlar getireceklerdir.)

6-Nüfus cüzdanı fotokopisi.

7-Başvurular şahsen veya posta ile yapılmalıdır. (Süresi içinde yapılmayan başvurularla eksik belgeli başvurular dikkate alınmayacak olup, posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihine kadar kurumumuza ulamış olması gerekmektedir.)

8-Yukarıda belirtilen tarihlerde Üniversitemiz (www.dicle.edu.tr.) web adresinde yayınlanacak duyurular tebligat niteliğindedir.

Duyurulur.

İktisat Politikası alanında Yüksek Lisans yapmış olmak. Araştırma Görevlisi 1 06 Temmuz 2009
Eğitim Fakültelerinin Biyoloji Eğitimi Bölümünden mezun olmak ve Biyoloji Eğitiminde Yüksek Lisans yapmış olmak Araştırma Görevlisi 1 06 Temmuz 2009
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi alanında yüksek lisans yapıyor olmak. Araştırma Görevlisi 1 06 Temmuz 2009

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali