26 Haziran 2009

PEYGAMBERİMİZE SALAVATIN (sav) FAYDALARI

Ameller içinde bir tek salavat riyadan bile olsa kabul olur...

Kim ezandan sonra ezan duasını okur ve bana salavat getirirse ona şefaatim vacip olur...

* 1 salavat getirmenin güzelliği 10 günahın bağışlanması,10 derece mertebesinin yükselmesi ve Allahın 10 kere rahmet etmesine vesile oluyor...

* Duanın kabulü, salavat getirilene kadar tehir edilir..

* üzüntü ve keder gider dua etmesine bile gerek kalmaz..

* Kim salavat okursa melekler onlar için istiğfar ederler...

* İnsanların en cimrisi Efendimiz Muhammed (sallallahu aleyhi ve selleme) "salavat" getirmeyendir...

* Bir topluluk toplanır da bana salavat getirmeden ayrılırsa çok yazık olur..

* Efendimiz yolda bir arı görüyor nerden geliyorsun ey arı diyor.
Arı da"-Bal yapmak için çiçeklerden hammadde topladım" diyor.
Bunun üzerine efendimiz sallallahu aleyhi ve sellem
"-Peki bana o ham maddeden birazcık ver de tadayım" diyor biraz alıyor ağzına koyuyor bir de bakıyor ki zehir gibi acı ve arıya soruyor:
"-Bu zehir gibi hammadde nasıl oluyor da tatlanıyor ve bal gibi oluyor?"
O küçücük arıcık o küçücük bal fabrikası diyor ki ;
"-Ya Rasurullah evet hammaddesi çok acı fakat onu peteğe koyarken sana salavat getirerek koyuyorum. Allah bunu bal gibi tatlı yapıyor diyor."

Öyleyse bizim çok sıkıntılı şu hayatımızı da bala çvirmesi için bolca peygamber efendimiz sallallahu aleyhi ve selleme salavat getirmeliyiz..

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali