05 Haziran 2009

Zorunlu eğitim 5 yaşında başlayacak

Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Genel Müdürü Remzi İnanlı, önümüzdeki günlerde 32 ilin valileri ve Milli Eğitim Müdürleri ile bir araya geleceklerini, bu toplantı sonunda zorunlu eğitimin 5 yaşına indirilmesi kararını alacaklarını söyledi.

Üsküdar Belediyesi Toplumsal Gelişim Merkezi (TOGEM) Gezici Anaokullarında öğrenim gören öğrencilerin hazırladığı yıl sonu gösterisi Bağlarbaşı Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi.

Programa Üsküdar Kaymakamı İzzettin Küçük, Üsküdar Belediye Başkanı Mustafa Kara, Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Genel Müdürü Remzi İnanlı, Üsküdar İlçe Milli Eğitim Müdürü Saadettin Gül, TOGEM Başkanı Saadet Gülbaran ve çok sayıda davetli katıldı.

Programda bir konuşma yapan Üsküdar Belediye Başkanı Mustafa Kara, Üsküdar Belediyesi ve TOGEM işbirliği ile milli eğitime katkı anlamında çok daha büyük çalışmalara imza atacaklarını ifade ederken, Yavuztürk İlköğretim Okulu'nun yıkacaklarını ve F.Bahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ın bu okulun yerine yeni bir okul yaptıracağının müjdesini verdi.

Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Genel Müdürü Remzi İnanlı ise okul öncesi eğitimin çok önemli olduğunu, bununla birlikte ülkemizde uygulamanın geç başladığını ifade etti.

Son 6 yılda bu açığı kapatmak adına çalışmalarını hızla sürdürdüklerini ifade eden Remzi İnanlı, Türkiye'de bir ilk olan Mobil Anaokulu projesine Üsküdar'da TOGEM'in büyük destek sağladığını söyledi. Remzi İnanlı ayrıca çok kısa bir süre içinde 32 ilin valileri ve Milli Eğitim Müdürleri ile bir araya geleceklerini, bu toplantı sonunda zorunlu eğitimin 5 yaşına indirilmesi kararını alacaklarını söyledi.

Minik öğrencilerin yıl sonu gösterisini Selena dizisinin sevilen oyuncuları Senam Kobal ve Gökhan Keser ile Adanalı dizisinin oyuncuları Selin Demiratar ve Çağkan Çulha da izledi.

İHA

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali