14 Temmuz 2009

2009 polis koleji aday tespit sınavı, sınav sonuç bilgileri

2009 polis koleji aday tespit sınavı, sınav sonuç bilgileri açıklandı.


SONUÇLAR İÇİN TIKLAYINIZ

http://www.meb.gov.tr/sinavlar/sorgu/diger/Ss/2009/PolisKoleji_AdayTespit/Ss_Frm.asp


AÇIKLAMA:

POLİS KOLEJİ ADAY TESPİT SINAVINDA BAŞARILI OLAN BÜTÜN ADAYLARIN EN KISA SÜRE İÇERİSİNDE NÜFUS HÜVİYET CÜZDANI ASLI İLE SINAVA BAŞVURU YAPTIKLARI İL EMNİYET MÜDÜRLÜKLERİNİN EĞİTİM ŞUBESİNE MÜRACAAT ETMELERİ GEREKMEKTEDİR.

BAŞARILI OLAN ADAYLARIN 2. SINAV AŞAMASI OLAN POLİS KOLEJİ GİRİŞ SINAVINA GELİRKEN İLGİLİ İNTERNET ADRESLERİNDE YER ALAN E-BAŞVURU KILAVUZUNDAN VEYA İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM ŞUBELERİNDEN TEMİN EDECEKLERİ ÖĞRENİM DURUM BELGESİNİ EN SON EĞİTİM VE ÖĞRETİM GÖRDÜĞÜ OKUL MÜDÜRLÜĞÜNE ONAYLATACAKTIR.

EĞİTİM ŞUBELERİ TARAFINDAN KENDİLERİNE TEBLİĞ EDİLEN EVRAKLARI YANLARINDA GETİRMELERİ GEREKMEKTEDİR.

İlan Grubunda enson güncel ilanları bulabilirsiniz. Üye olarak ilanlara daha kısa sürede ulaşabilirsiniz. Hertürlü iş ilanı, akademik ilanlar, basın duyuruları, topluluk duyuruları gibi toplumun geneline hitap eden duyuruları yayınlıyoruz...

http://groups.google.com.tr/group/ilangrubu/subscribe?hl=tr
ilangrubu@googlegroups.com

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali