16 Temmuz 2009

PETKİM İSTİHDAM GARANTİLİ KURS DUYURUSU

TÜRKİYE İŞ KURUMU İZMİR İL MÜDÜRLÜĞÜNDEN DUYURU
Türkiye İş Kurumu İzmir İl Müdürlüğü ile Petkim Petrokimya Holding A.Ş. işbirliği içersinde aşağıda belirtilen mesleklerde ve şartlarda ilk etapta toplam 170 kişilik “İstihdam Garantili” işgücü yetiştirme kursu düzenlenecektir. Eğitimi başarıyla bitirenlerin asgari % 70’i istihdam edilecektir.
A)
EĞİTİM DÜZENLENECEK MESLEKLER
1-
Saha ve Ekipman Teknisyeni (Üretim Paneli Kontrol Operatörü)( 160 kişi-Erkek )
2-
Teknisyen (İstihsal Teknisyeni)( 10 kişi Erkek/Kadın )
B)
ARANILAN ŞARTLAR ;
1-
Yaş Durumu: 18 –36 yaş arası olmak,
2-
Eğitim Durumu: Meslek Yüksek Okulu, Meslek Lisesi, Eğitim, Eğitim Bilimleri ve Teknik Eğitim Fakültelerinin; Kimya, Rafineri / Petrokimya, Motor, Petrokimya, Elektrik / Elektronik, Elektronik, Elektrik, Otomasyon, Endüstriyel Otomasyon, Endüstriyel Elektronik, Makine, Otomotiv, Torna Tesviye Tesisat, Plastik İşleme, Kaynak, Metal, Malzeme, Fizik, Makine Ressamlığı, Bilgisayar Destekli Makine Resim Konstrüksiyon bölümü mezunu olmak.
C)
ADAYLARIN DİKKAT EDECEĞİ HUSUSLAR:
1-
Adayların İŞKUR’a iş arayan olarak kayıtlarını yaptırmış olmak.
2-
İş arayan kayıtları bulunanlar, Kurumun www.iskur.gov.tr. Sitesindeki “Online İşlemler” bölümünden katılmak istedikleri kursla ilgili bireysel başvurularını ayrıca yapacaklardır. ( Başvurular internet üzerinden yapılabileceği gibi, en yakın Kurum ünitelerinden yardım alarak da yapılabilecektir.)
3-
İş arayan kaydı ve kursa başvurusu olanlar Petkim’in www.petkim.com.tr. Açılış sayfasında yanıp sönen şekilde yer alacak olan “Meslek Lisesi, Meslek Yüksekokulu, Eğitim, Eğitim Bilimleri ve Teknik Eğitim Fakültelerinin teknik bölümlerinden mezun olanlar. Petkim’de çalışmak ister misiniz?” adlı alana girmeleri gerekmektedir. Başvurular 06.07.2009 – 13.07.2009 tarihleri arasında olacaktır. Bu tarihten sonra yapılacak olan başvurular dikkate alınmayacaktır.
4-
Doldurulun bu formlar sistem tarafından değerlendirilerek uygun adaylar belirlenecektir.
5-
Sistem tarafından belirlenen adaylar mülakat sınavına çağrılacak olup, mülakatta başarılı olanlardan kursa katılacak olan adaylar belirlenecektir.
6-
İl dışından kursa katılacak olan adaylara konaklama ve eğitim günlerindeki öğle yemekleri Petkim A.Ş.tarafından karşılanacaktır.
D)
İLETİŞİM BİLGİLERİ :
Türkiye İş Kurumu İzmir İl Müdürlüğü PETKİM PETROKİMYA HOLDİNG A.Ş.
Servis: 0.232. 4832082 – 4411848/3-507 0.232.6163240/ 10 hat
6161240/ 8 hat
Dahili: 2233-2234-2216

İlan Grubunda enson güncel ilanları bulabilirsiniz. Üye olarak ilanlara daha kısa sürede ulaşabilirsiniz. Hertürlü iş ilanı, akademik ilanlar, basın duyuruları, topluluk duyuruları gibi toplumun geneline hitap eden duyuruları yayınlıyoruz...

http://groups.google.com.tr/group/ilangrubu/subscribe?hl=tr
ilangrubu@googlegroups.com

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

Blog Widget by LinkWithin

İslam İlmihali